Number of the records: 1  

Bankový marketing.

  1. Title Bankový marketing.
    Source documentPraktická škola marketingu. Roč. 3, č. 3 (1993), príl. 10 s.
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Keywords banky * banky medzinárodné * marketing * Švajčiarsko * konkurencieschopnosť * zákazníci * služby * Bratislavská medzinárodná komoditná burza
    AnnotationBankový marketing. Pozícia hlavných domácich a zahraničných bánk pôsobiacich vo Švajčiarsku. Zmeny v podieloch na obchodnom obrate domácich a zahraničných bánk vo Švajčiarsku. Sortiment bankových služieb. Hodnotenie bánk. Zmeny bankového prostredia - faktory zvyšujúce konkurencieschopnosť. Kritéria pre výber banky - nároky zákazníka. Bankovníctvo orientované na zákazníka a transakcie. Zoznam tovarov na Bratislavskej komoditnej burze.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.