Number of the records: 1  

Majstrovský list.

  1. Title Majstrovský list. : Public Relations - kľúč k "image".
    Author infoI. Modory
    Author Modory I.
    Source documentPraktická škola marketingu. Roč. 3, č. 3 (1993), s. 23-24.
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Keywords práca s verejnosťou * imidž * marketing * komunikácia * informácie * propagácia
    AnnotationHistória vzniku a pôvod použitia disciplíny Public Relations PR. Presná definícia PR zatiaľ neexistuje. PR vytvárajú atmosféru v ktorej podnik operuje, vytvárajú tým základňu a stratégiu v úzkej spolupráci s vedením. Teoreticky sa PR spája spolu s propagáciou a reklamou. Prakticky je PR nezávislé od marketingu. Postavenie a rozlíšenie PR podľa A. Oeckla: 1. Komunikácia, 2. Informácia, 3. PR two-way-komunikation - komunikácia prebiehajúca smerom dovnútra a smerom von. Cieľom je vytváranie pozitívneho image.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.