Number of the records: 1  

Podnikateľské stratégie - pojmy, východiská a súvislosti.

  1. Title Podnikateľské stratégie - pojmy, východiská a súvislosti.
    Author infoŠtefan Slávik
    Author Slávik Štefan EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source documentInformačný bulletin výrobného družstevníctva. Roč. 3, č. 8 (1993), s. 1-8
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords podnikanie * stratégia podniková * konkurencia * spotrebitelia * trh kupujúceho
    AnnotationFormulovanie obsahu a zamerania podnikania - jadro podnikateľskej stratégie. Trhová segmentácia - podnik rozčlení trh na skupiny spotrebiteľov, ktoré sa od seba odlišujú potrebami alebo preferenciami. Motívom je získanie konkurenčnej výhody. Konkurenčné stratégie: 1. stratégia nákladového vodcovstva, 2. diferenciačná stratégia, 3. špecializačná stratégia.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE00 02090-001, dokument vo fonde SEK

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.