Number of the records: 1  

Čím presvedčiť zákazníka

  1. Title Čím presvedčiť zákazníka : Komunikácia so zákazníkom stojí firmu nemalé peniaze
    Author infoJ. Caban, M. Slinčáková
    Author Caban J.
    Co-authors Slinčáková M.
    Source documentTrend. Roč. 3, č. 35 (1993), s. 13
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords firmy * zákazníci * komunikácia * reklama * prostriedky masovokomunikačné * korešpondencia * mailing * predaj * pošty
    AnnotationKomunikácia firmy so zákazníkmi prostredníctvom voľnej publicity, reklamy, podpory predaja (sales promotion), osobného či personalizovaného predaja (poštou a telemarketingom) a výstavami.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.