Number of the records: 1  

Bankový marketing. 1

  1. Title Bankový marketing. 1 : Banka pro každého
    Source documentPraktická škola marketingu. Roč. 4, č. 16 (1994), s. 29-30
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Keywords bankovníctvo * banky * 1970-1994 * Severná Amerika * služby finančné * ústavy finančné * elektronizácia
    AnnotationZmeny v oblasti bankovníctva od počiatku 70. rokov. Zmeny v spôsobe organizácie bankových služieb. Zmeny organizácie služieb smerom k zákazníkovi. Poskytovanie informácií, poradenstvo. Od počiatku 80. rokov nástup elektronizácie, poskytovanie elektronických služieb. Ďalšie zmeny v bankovníctve v súvislosti so vstupom veľkých maklérskych firiem zavádzanie novej služby - investičné sporenie. Postup logistickej prípravy, logistické útvary vo finančných inštitúciách.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.