Number of the records: 1  

K vymedzeniu pojmu a úloh marketingu

  1. Title K vymedzeniu pojmu a úloh marketingu
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentEkonomický časopis = Journal of economics. Roč. 42, č. 2 (1994), s. 115-120
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * pojmy * vývoj
    AnnotationPodstata pojmu marketing - 3 prístupy. Historicko-opisný prístup - vysvetľuje, ako sa marketing vyvíjal do svojej súčasnej podoby. Koncepčno-filozofický prístup - rozbor toho, či marketing je alebo nie je vedou. Štruktúrno-funkčný prístup objasňuje na čo marketing slúži, a za akých podmienok je ho možné aplikovať. Krátka analýza všetkých troch prístupov.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.