Number of the records: 1  

Poslanie firmy ako základ strategického riadenia. 1

  1. Title Poslanie firmy ako základ strategického riadenia. 1
    Author infoŠtefan Slávik
    Author Slávik Štefan EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source documentTrend. Roč. 4, č. 18 (1994), s. 15
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords riadenie strategické * funkcie podniku * stratégia podniková * firmy * filozofia * manažment strategický
    AnnotationPoslanie firmy - predstava vedenia o tom, aký je súčasný a budúci zmysel existencie, funkcie firmy. Tri úlohy pri formulovani a realizácii poslania: Identifikácia podnikania. Rozhodnutie, kedy sa má poslanie zmeniť a upraviť stratégia podnikania. Oboznámenie osadenstva s poslaním firmy adekvátnym spôsobom. Čo, kto, ako a prečo - otázky pre identifikáciu poslania, ich výklad.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE00 02092-001, dokument vo fonde SEK

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.