Number of the records: 1  

Úloha PR - manažéra v podniku

  1. Title Úloha PR - manažéra v podniku : Public relations: Corporate Identity
    Author infoI. Modory
    Author Modory I.
    Source documentPraktická škola marketingu. Roč. 4, č. 16 (1994), s. 25-26
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Keywords práca s verejnosťou * manažéri * prostriedky masovokomunikačné * komunikácia
    AnnotationOddelenie pre styk s verejnosťou (Public Relations). Funkcia PR - manažéra v podniku. Profesionálne fungujúce PR - oddelenie. Päť základných bodov každodennej práce profesionála v Public Relations. Hlavné úlohy PR - manažérov: pestovanie vzťahu ku hospodárskej, politickej a kultúrnej verejnosti v istom strategickom rámci. Vytváranie myšlienkového a emocionálneho základu dôvery verejnosti voči svojmu podniku.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.