Number of the records: 1  

Cenová politika medzinárodne úspešných podnikov

  1. Title Cenová politika medzinárodne úspešných podnikov : Poradenské listy pro výrobkové manažery a vedoucí marketingu
    Source documentPraktická škola marketingu. Roč. 4, č. 17 (1994), s. 5-7
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.53 - Cenová politika
    Keywords politika cenová * stratégia marketingová * ceny obchodné * Wal-Mart * domy obchodné * USA
    AnnotationCenová politika medzinárodne úspešných podnikov. Faktory vplyvu medzinárodnej cenovej politiky. Uprednostňovanie centrálne riadenej alebo decentralizovanej cenovej politiky v podnikoch. Nástroje cenovej politiky. Tri možnosti voľby v cenovej politike: rigídna cenová politika súčtu nákladov, pružná cenová politika súčtu nákladov, dynamická cenová politika krycieho príspevku. Praktická prevodová cenová politika, stanovenie prevodových cien. Marketingová stratégia amerického obchodného obra Wal-Mart.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.