Number of the records: 1
Cenová politika medzinárodne úspešných podnikov
Title Cenová politika medzinárodne úspešných podnikov : Poradenské listy pro výrobkové manažery a vedoucí marketingu Source document Praktická škola marketingu. Roč. 4, č. 17 (1994), s. 5-7 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.53 - Cenová politika Keywords politika cenová * stratégia marketingová * ceny obchodné * Wal-Mart * domy obchodné * USA Annotation Cenová politika medzinárodne úspešných podnikov. Faktory vplyvu medzinárodnej cenovej politiky. Uprednostňovanie centrálne riadenej alebo decentralizovanej cenovej politiky v podnikoch. Nástroje cenovej politiky. Tri možnosti voľby v cenovej politike: rigídna cenová politika súčtu nákladov, pružná cenová politika súčtu nákladov, dynamická cenová politika krycieho príspevku. Praktická prevodová cenová politika, stanovenie prevodových cien. Marketingová stratégia amerického obchodného obra Wal-Mart. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1