Number of the records: 1  

K vývoju marketingovej komunikácie v obchode

  1. Title K vývoju marketingovej komunikácie v obchode
    Author infoHelena Labská
    Author Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentEkonomický časopis = Journal of economics. Roč. 42, č. 4 (1994), s. 306-317
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia * obchod * reklama * predaj * práca s verejnosťou
    AnnotationKomunikačná politika v obchode - slúži na získanie výmenných partnerov. Rôzne názory a odporúčania na marketingové, resp. komunikačné opatrenia.Členenie komunikácie na primárnu, sekundárnu, terciárnu. Jej účinnosť závisí od faktorov vplyvu komunikátora, komunikačnej správy, média, komunikačnej situácie a recipienta. Komunikačné nástroje obchodu z aspektu cieľov: reklama, podpora predaja, public relations, osobný predaj. Súčasné problémy komunikácie s trhom.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.