Number of the records: 1  

Dobré správy pre víťazov kreatívnych súťaží: kreatívna reklama naozaj predáva

  1. Title Dobré správy pre víťazov kreatívnych súťaží: kreatívna reklama naozaj predáva : Festival v Cannes
    Author infoM. Lechnický
    Author Lechnický Milan
    Source documentTrend. Roč. 4, č. 41 (1994)
    Reklama. s. 12
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * práca tvorivá * Cannes * 1994 * jún * Monarch, a.s. Bratislava
    AnnotationInformácie sprístupňujúce názory svetových tvorcov na kreativitu v reklame ako ich zaznamenali pracovníci spoločnosti Monarch, a.s. Bratislava v Cannes v júni 1994 na festivale reklamy. Slovensko v Cannes.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.