Number of the records: 1  

Báze dat pro marketing

  1. Title Báze dat pro marketing
    Author infoJ. Horký, B. Boček
    Author Horký J.
    Co-authors Boček B.
    Source documentMarketing. Roč. 5, č. 1 (1994), s. 6-10
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * Česko * Slovensko * informácie * dáta * báza dát * počítače * bibliografia * technológie informačné * rešerše * MEDISTYL, spol. s r.o. Praha * STN International * katalógy * PROMT * Predicasts Inc. * USA * systém on-line * informácie faktografické * informácie obchodno-ekonomické
    AnnotationPrehľad marketingových báz dát (BD) prístupných našim užívateľom informácií v režime on-line. Vývoj informačných technológií v bývalom Československu. Obchodno-ekonomické BD: 1. BD o verejne publikovaných informáciách (faktografické BD - PROMT, INFOMAT; bibliografické BD - obmedzená využiteľnosť pre marketing; BD celých textov), 2. katalógy firiem, 3. štúdie. Jeden z najrozsiahlejších zdrojov báza PROMT (Predicasts Overview of Markets and Technology), informačný súbor obchodno-ekonomického charakteru americkej spoločnosti Predicasts Inc.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.