Number of the records: 1
Báze dat pro marketing
Title Báze dat pro marketing Author info J. Horký, B. Boček Author Horký J. Co-authors Boček B. Source document Marketing. Roč. 5, č. 1 (1994), s. 6-10 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * Česko * Slovensko * informácie * dáta * báza dát * počítače * bibliografia * technológie informačné * rešerše * MEDISTYL, spol. s r.o. Praha * STN International * katalógy * PROMT * Predicasts Inc. * USA * systém on-line * informácie faktografické * informácie obchodno-ekonomické Annotation Prehľad marketingových báz dát (BD) prístupných našim užívateľom informácií v režime on-line. Vývoj informačných technológií v bývalom Československu. Obchodno-ekonomické BD: 1. BD o verejne publikovaných informáciách (faktografické BD - PROMT, INFOMAT; bibliografické BD - obmedzená využiteľnosť pre marketing; BD celých textov), 2. katalógy firiem, 3. štúdie. Jeden z najrozsiahlejších zdrojov báza PROMT (Predicasts Overview of Markets and Technology), informačný súbor obchodno-ekonomického charakteru americkej spoločnosti Predicasts Inc. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1