Number of the records: 1
Marketingový informační systém podniku a marketingový výzkum
Title Marketingový informační systém podniku a marketingový výzkum Author info D. Kliková Author Kliková D. Source document Marketing. Roč. 5, č. 1 (1994), s. 19 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords systémy informačné * informácie * marketing * výskum trhu * riadenie podnikové Annotation Rozhodovanie o budovaní marketingového informačného systému (MIS) a o spôsobe a rozsahu marketingového výskumu. Funkciou MIS je sledovať reakcie podniku na bežné, predvídané situácie na trhu, signalizovať zmeny vo vnútornom a vonkajšom okolí, nájsť vhodné odpovede a pripraviť návrhy na vhodné protiopatrenia. Funkcie marketingového výskumu, metodika, voľba vhodného typu výskumu. Základné typy údajov o situácii na trhu, o správaní zákazníkov, o postojoch. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1