Number of the records: 1
Relační marketing: více než informační systém
Title Relační marketing: více než informační systém Author info J. Jelínek Author Jelínek J. Source document Marketing. Roč. 5, č. 1 (1994), s. 21-23 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords zákazníci * marketing * komunikácia * systémy informačné * trh predávajúceho * báza dát * technika výpočtová Annotation Relačný marketing - spôsob starostlivosti o zákazníka - je zameraný na rozvoj trhových vzťahov alebo vzťahov k zákazníkovi. Špecifiká, účinnosť, postupy, "direct marketing". Nákup osvedčeného prispôsobeného softwarového produktu, naplnenie podnikovými údajmi, osvojenie pracovníkmi. Funkcie relačného databázového užívateľsky orientovaného systému. Produkt MARKETING MANAGER, česká verzia a jej rozširovanie, poradenské služby pre užívateľov. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1