Number of the records: 1  

Relační marketing: více než informační systém

  1. Title Relační marketing: více než informační systém
    Author infoJ. Jelínek
    Author Jelínek J.
    Source documentMarketing. Roč. 5, č. 1 (1994), s. 21-23
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords zákazníci * marketing * komunikácia * systémy informačné * trh predávajúceho * báza dát * technika výpočtová
    AnnotationRelačný marketing - spôsob starostlivosti o zákazníka - je zameraný na rozvoj trhových vzťahov alebo vzťahov k zákazníkovi. Špecifiká, účinnosť, postupy, "direct marketing". Nákup osvedčeného prispôsobeného softwarového produktu, naplnenie podnikovými údajmi, osvojenie pracovníkmi. Funkcie relačného databázového užívateľsky orientovaného systému. Produkt MARKETING MANAGER, česká verzia a jej rozširovanie, poradenské služby pre užívateľov.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.