Number of the records: 1  

Marketingový manažment výskumu. 1

  1. Title Marketingový manažment výskumu. 1 : Delenie výskumu na "čistý" a "aplikovaný" nemá v priemysle zmysel
    Author infoĽ. Jemala
    Author Jemala Ľubomír
    Source documentSlovenský Profit. Roč. 3, č. 10 (1995)
    Profit Extra. s. 28
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 001.89 - Organizácia vedy a vedeckej práce. Vedecká politika
    Keywords marketing * riadenie * manažment * pojmy * výskum * výskum aplikovaný * výskum základný * systémy informačné * trh * Drucker, P. * Kotler, P. * modely rozhodovania * klasifikácia
    AnnotationDefinícia marketingu. Výklad pojmu marketingové riadenie. Marketingový výskumný systém. Informačný systém. Štyri subsystémy, ktoré by mal zahrnovať informačný systém o trhu. Základný a aplikovaný výskum. Desať pravidiel efektívneho výskumu od P.F. Druckera. Klasifikácia modelov pre marketingové rozhodovanie.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.