Number of the records: 1  

Netradičné prístupy k tvorbe marketingovej stratégie podniku

  1. Title Netradičné prístupy k tvorbe marketingovej stratégie podniku
    Author infoAnna Neumannová
    Author Neumannová Anna EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source documentEkonomický časopis = Journal of economics. Roč. 43, č. 4 (1995), s. 350-355
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords stratégia marketingová * podnik * pojmy * systémy informačné
    AnnotationMarketingová stratégia - jedna z funkčných stratégií - má prvoradý význam pre prosperitu podniku. Definície marketingovej stratégie. Potreba využitia informačných systémov (včasné rozpoznávanie podnikateľských príležitostí). Projekt Time is money.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.