Number of the records: 1  

Conjoint analýza

  1. Title Conjoint analýza
    Author infoL. Svoboda
    Author Svoboda Libor
    Source documentActa oeconomica pragensia. Roč. 3, č. 1 (1995), s. 193-204
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika
    Keywords analýza conjoint * metódy štatistické * stratégia marketingová * analýza regresná * údaje štatistické * preferencie spotrebiteľské
    AnnotationConjoint analýza je názov pre skupinu metód, ktorá sa zaoberá určením preferencií, ktoré spotrebitelia prikladajú rôznym vlastnostiam nejakého výrobku. Vývoj metódy a jej aplikácia. Rôzne prístupy k získaniu východiskových údajov pre analýzu: matica kompenzácie, metóda plného profilu, adaptívny postup. Regresná analýza a jej aplikácia v procese analýzy dát pri conjoint analýze. Použitie analýzy pri marketingovej stratégii.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.