Number of the records: 1
K užití vícerozměrných metod ve výzkumu trhu
Title K užití vícerozměrných metod ve výzkumu trhu Author info I. Pecáková, Ilja Novák Author Pecáková Iva Co-authors Novák Ilja Source document Acta oeconomica pragensia. Roč. 3, č. 1 (1995), s. 157-159 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika Keywords analýza štatistická * spracovanie dát * metódy štatistické * výskum trhu * AID * preferencie spotrebiteľské Annotation Štatistické nástroje a zodpovedajúci počítačový software ako nevyhnutnosť pri získavaní a spracúvaní údajov. Aplikácia metód viacrozmernej štatistickej analýzy v praxi. Metóda AID (automatic interaction detector) a jej použitie v marketingových výskumoch. Conjoint analýza (analýza preferencií) a jej použitie pri analyzovaní spotrebiteľských preferencií a hodnotení podobností rôznych výrobkov. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1