Number of the records: 1  

K užití vícerozměrných metod ve výzkumu trhu

  1. Title K užití vícerozměrných metod ve výzkumu trhu
    Author infoI. Pecáková, Ilja Novák
    Author Pecáková Iva
    Co-authors Novák Ilja
    Source documentActa oeconomica pragensia. Roč. 3, č. 1 (1995), s. 157-159
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika
    Keywords analýza štatistická * spracovanie dát * metódy štatistické * výskum trhu * AID * preferencie spotrebiteľské
    AnnotationŠtatistické nástroje a zodpovedajúci počítačový software ako nevyhnutnosť pri získavaní a spracúvaní údajov. Aplikácia metód viacrozmernej štatistickej analýzy v praxi. Metóda AID (automatic interaction detector) a jej použitie v marketingových výskumoch. Conjoint analýza (analýza preferencií) a jej použitie pri analyzovaní spotrebiteľských preferencií a hodnotení podobností rôznych výrobkov.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.