Number of the records: 1  

Za posledný rok sa výdavky na reklamu v slovenských médiách zvýšili o polovicu

  1. Title Za posledný rok sa výdavky na reklamu v slovenských médiách zvýšili o polovicu : Z výsledkov monitorovania reklamných aktivít spoločnosťou GfK-Slovakia
    Author infoĽ. Kadlec
    Author Kadlec Ľ.
    Source documentTrend. Roč. 5, č. 12 (1995), s. 19A
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * Slovensko * 1995 * prostriedky masovokomunikačné * výdavky
    AnnotationCelkové výdavky na reklamu v médiách. Výdavky podľa médií. Výdavky na reklamu v médiách podľa produktových skupín. Výdavky na reklamu v produktovej skupine.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.