Number of the records: 1  

Cigarety: pasca na reklamu

  1. Title Cigarety: pasca na reklamu : Výrobcovia tvrdia, že reklama prispela k fajčeniu iba u 1,5 percenta občanov
    Author infoA. Goldbergerová
    Author Goldbergerová A.
    Source documentSlovenský Profit. Roč. 3, č. 27 (1995), s. 5
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords priemysel tabakový * investície zo zahraničia * tabak * Slovensko * S.I.T., a.s. Bratislava * výrobky tabakové * reklama
    AnnotationSituácia v slovenskom tabakovom priemysle. Podiel spoločnosti S.I.T. (Slovak International Tabak) od jej vzniku na našom trhu. Podpora domáceho pestovania tabaku a nákup tabaku od domácich pestovateľov viac ako 40 perc. objemového množstva. Investície S.I.T. do spracovateľských závodov na Slovensku. Výroba cigariet - druhy, spotreba. Problém reklamy tabakových výrobkov. Chýbajúci návrh zákona o regulácii reklamy na Slovensku, týkajúcej sa reklamy liečiv, tabakových výrobkov, alkoholických nápojov a zbraní.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.