Number of the records: 1  

Ako postupovať pri tvorbe marketingového dotazníka

  1. Title Ako postupovať pri tvorbe marketingového dotazníka
    Author infoĽ. Jambrich
    Author Jambrich Ľ.
    Source documentTrend. Roč. 5, č. 43 (1995), s. 17A
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Keywords marketing * analýza trhu * prieskum trhu * výskum trhu * dotazníky * informácie hospodárske
    AnnotationCieľ marketingového prieskumu, cieľová skupina, časové hľadisko, metodológia, distribúcia dotazníka, zber a spracovanie dát, personálne, technické a finančné zdroje, samotná tvorba dotazníka.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.