Number of the records: 1  

Inzerátom neexistujúceho produktu merala agentúra Burian und Wallner efektívnosť inzercie v denníku Sme

  1. Title Inzerátom neexistujúceho produktu merala agentúra Burian und Wallner efektívnosť inzercie v denníku Sme
    Author infoM. Lechnický
    Author Lechnický Milan
    Source documentTrend. Roč. 5, č. 44 (1995)
    Reklamné listy. s. 3C
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords Slovensko * reklama * inzercia * výrobky * prieskum spotrebiteľský * Burian und Wallner, s.r.o. Bratislava * Sme * noviny * propagácia * efektívnosť
    AnnotationReklama neexistujúceho výrobku umožňuje merať efektívnosť inzercie v ktoromkoľvek médiu. Úlohou kampane bolo podporiť zadávanie inzercie v denníku Sme. Výsledky prieskumu znalosti inzerovaného neexistujúceho vlasového prípravku sú nadpriemerné.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.