Number of the records: 1  

K súčasnému stavu a vývoju koncepcie a teórie medzinárodného marketingu

  1. Title K súčasnému stavu a vývoju koncepcie a teórie medzinárodného marketingu
    Author infoEduard Urban
    Author Urban Eduard EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source documentEkonomické rozhľady = Economic review. Roč. 24, č. 3 (1995), s. 284-290
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing medzinárodný * koncepcie * podnikanie * výroba * odbyt * marketing * obchod medzinárodný
    AnnotationTri základné koncepcie podnikania: koncepcia výrobná, koncepcia odbytová, koncepcia marketingová. Rozvoj marketingovej koncepcie podnikania. Medzinárodný marketing a medzinárodný obchod. Význam marketingu a medzinárodného marketingu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.