Number of the records: 1  

Ako postupovať pri tvorbe podnikateľského plánu

  1. Title Ako postupovať pri tvorbe podnikateľského plánu
    Author infoMária Režňáková
    Author Režňáková Mária
    Source document Finančný poradca podnikateľa. Č. 5 (1996), s. 101-108. - Žilina : Informačné centrum podnikateľov, 1996. ISSN 1335-1516
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.2 - Plánovanie. Programy. Plány. Plánovacie pomôcky
    Keywords plán podnikateľský * plánovanie podnikové * metodika * plán výrobný * marketing * analýza trhu * plán finančný * prostredie podnikateľské
    AnnotationPodnikateľský plán predstavuje plán podnikateľskej aktivity a slúži podnikateľovi ako nástroj spoznávania podnikateľského prostredia a realizácie podnikateľského zámeru. Rozdelenie podnikateľského plánu na tri časti z hľadiska požiadaviek finančných inštitúcií kladených na podnikateľský plán: I. Sumár, II. Hlavná časť, III. Prílohy. Hlavná časť po obsahovej stránke má nasledovné náležitosti: l. Opis firmy, 2. Analýza trhu a konkurencie, 3. Marketingový plán, 4. Výrobný plán, 5. Finančný plán, 6. Kritické a rizikové faktory.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1996: 1-7

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.