Number of the records: 1
Ako postupovať pri tvorbe podnikateľského plánu
Title Ako postupovať pri tvorbe podnikateľského plánu Author info Mária Režňáková Author Režňáková Mária Source document Finančný poradca podnikateľa. Č. 5 (1996), s. 101-108. - Žilina : Informačné centrum podnikateľov, 1996. ISSN 1335-1516 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.2 - Plánovanie. Programy. Plány. Plánovacie pomôcky Keywords plán podnikateľský * plánovanie podnikové * metodika * plán výrobný * marketing * analýza trhu * plán finančný * prostredie podnikateľské Annotation Podnikateľský plán predstavuje plán podnikateľskej aktivity a slúži podnikateľovi ako nástroj spoznávania podnikateľského prostredia a realizácie podnikateľského zámeru. Rozdelenie podnikateľského plánu na tri časti z hľadiska požiadaviek finančných inštitúcií kladených na podnikateľský plán: I. Sumár, II. Hlavná časť, III. Prílohy. Hlavná časť po obsahovej stránke má nasledovné náležitosti: l. Opis firmy, 2. Analýza trhu a konkurencie, 3. Marketingový plán, 4. Výrobný plán, 5. Finančný plán, 6. Kritické a rizikové faktory. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1996: 1-7
article
Number of the records: 1