Number of the records: 1  

Marketing a bankové produkty

  1. Title Marketing a bankové produkty
    Author infoJ. Kita
    Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 4, č. 4 (Apríl 1996), s. 10-12. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 1996. ISSN 1335-0900
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Keywords marketing * bankovníctvo * banky * služby bankové * zákazníci * trh * konkurencia * stratégia marketingová
    AnnotationZáujem bánk o marketing, ako spôsob uspokojovania klientov. Základné etapy marketingu: získanie informácií, vypracovanie stratégie, aplikácia prijatej stratégie. Vývoj a špecifiká bankového marketingu. Charakteristika bankových produktov: podstata súčasnej ponuky banky, obsah bankovej ponuky, vlastnosti bankového produktu, budúca ponuka banky, produktová politika banky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches1996: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.