Number of the records: 1  

Na okraj komunikačního fenoménu

  1. Title Na okraj komunikačního fenoménu
    Author infoJ. Urban
    Author Urban J.
    Source document Obchodník : časopis pro podnikání a strategii v obchodě. Roč. 4, č. 2 (Únor 1996), s. 9. - Praha : Economia, 1996. ISSN 1210-6178
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * televízia * výroba * prostriedky reklamné * spotrebitelia * Česko * agentúry * značky výrobné
    AnnotationTelevízna reklama - fenomén, na ktorý si český divák privyká až v posledných rokoch. Výrobca, ktorý chce predať svoj tovar alebo službu, je vysielateľom informácie prostredníctvom reklamy. Tradícia televíznej reklamy v Čechách. Reklamné kampane prostredníctvom špecializovaných agentúr.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1996: 2-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.