Number of the records: 1  

Ovlivňuje propagace nákupní chování?

  1. Title Ovlivňuje propagace nákupní chování?
    Author infoJ. Vysekalová
    Author Vysekalová Jitka
    Source document Obchodník : časopis pro podnikání a strategii v obchodě. Roč. 4, č. 3 (Březen 1996), s. 6. - Praha : Economia, 1996. ISSN 1210-6178
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords propagácia * komunikácia * reklama * nákup * správanie spotrebiteľa * výskum trhu * mienka verejná * Česko * Marktest, a.s. Praha
    AnnotationPriebeh propagačného pôsobenia na spotrebiteľa. Vplyv reklamy na nákup propagovaných výrobkov. Marktest, a.s. okrem psychologických štúdií vykonáva reprezentatívny výskum postojov českej verejnosti k niektorým javom spojeným s reklamou.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1996: 2-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.