Number of the records: 1
Aj kniha je tovar, aj keď iný
Title Aj kniha je tovar, aj keď iný Author info Martin Kasarda Author Kasarda Martin Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 8 (August 1996), s. 6-8. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords práca s verejnosťou * stratégia marketingová * knihy * vydavateľstvá * L.C.A., s.r.o. Bratislava * Ikar, s.r.o. Bratislava * propagácia * firmy * kampane reklamné Annotation Public relations a obchodná stratégia pri predaji knižnej ponuky. Recenzie v odbornej tlači. Reklama populárno-náučnej literatúry. Vydavateľstvá na slovenskom knižnom trhu. Reklamná kampaň a public relations firmy L.C.A., Ikar. Komerčné a nekomerčné propagácie kníh. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1996: 7-12
article
Number of the records: 1