Number of the records: 1  

Aj kniha je tovar, aj keď iný

  1. Title Aj kniha je tovar, aj keď iný
    Author infoMartin Kasarda
    Author Kasarda Martin
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 8 (August 1996), s. 6-8. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords práca s verejnosťou * stratégia marketingová * knihy * vydavateľstvá * L.C.A., s.r.o. Bratislava * Ikar, s.r.o. Bratislava * propagácia * firmy * kampane reklamné
    AnnotationPublic relations a obchodná stratégia pri predaji knižnej ponuky. Recenzie v odbornej tlači. Reklama populárno-náučnej literatúry. Vydavateľstvá na slovenskom knižnom trhu. Reklamná kampaň a public relations firmy L.C.A., Ikar. Komerčné a nekomerčné propagácie kníh.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1996: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.