Number of the records: 1  

In-store-marketing ve strategii maloobchodu

  1. Title In-store-marketing ve strategii maloobchodu
    Author infoPetr Cimler
    Author Cimler Petr
    Source document Acta oeconomica Pragensia : vědecký sborník Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 4, č. 1 (1996), s. 85-93. - Praha : Česká asociace pojišťoven, 2003. ISSN 0032-2393
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords imidž * identita podniková * marketing * Česko * 1990-1995 * maloobchod * manažment * logistika
    AnnotationImage obchodu ako súčasť jeho podnikovej stratégie. Profilácia prevádzkovej jednotky firmy. Optimálne rozmiestenie tovaru v predajni. Obchodná logistika.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.