Number of the records: 1
Televízny trh po vstupe Markízy
Title Televízny trh po vstupe Markízy Author info P. Hapák Author Hapák Pavel Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 9 (September 1996), s. 50-51. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * prieskum trhu * Markíza * televízia * konkurencia Annotation Analýza výsledkov prieskumu možného presadenia TV Markíza na trhu. Porovnanie s ČTV, TV Nova, STV 1 a VTV. Faktory ovplyvňujúce postavenie TV na trhu. Konkurenčné prostredie. Typy TV trhov v ekonomicky perspektívnych oblastiach. Odhad nového podielu na trhu. Očakávaná reakcia ostatných TV staníc. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1996: 7-12
article
Number of the records: 1