Number of the records: 1  

Chování českého spotřebitele a reklama

  1. Title Chování českého spotřebitele a reklama
    Author infoVladimír Bárta
    Author Bárta Vladimír
    Source document Acta oeconomica Pragensia : vědecký sborník Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 4, č. 1 (1996), s. 99-112. - Praha : Česká asociace pojišťoven, 2003. ISSN 0032-2393
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords spotrebitelia * správanie * Česko * 1990-1995 * reklama * ponuka * tovar značkový * dovoz * komunikácia sociálna * prostriedky reklamné * humor
    AnnotationSprávanie českého spotrebiteľa (dôvera, obrana). Hodnotenie českých a zahraničných výrobkov. Rozdiely medzi českými a zahraničnými výrobkami z pohľadu spotrebiteľa. Humor ako prvok reklamy a súčasť sociálnej komunikácie. Pôsobenie reklamy na spotrebiteľa.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.