Number of the records: 1
Limity výzkumů návštevníků a vystavovatelů na veletržních akcích
Title Limity výzkumů návštevníků a vystavovatelů na veletržních akcích Author info V. Foretová, M. Foret Author Foretová V. Co-authors Foret M. Source document Marketing & komunikace. Roč. 7, č. 3 (1996), s. 17-18. - Praha : Česká marketingová společnost, 1996. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti Keywords Česko * veľtrhy * marketing * komunikácia Annotation Vymedzenie cieľov veľtrhov. Vyjasnenie druhov sledovaných súborov, im zodpovedajúcich typov výskumov a analýz. Vymedzenie cieľov výskumu. Upresnenie základných charakteristík návštevníkov a vystavovateľov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1996: 1-4
article
Number of the records: 1