Number of the records: 1  

Výstavy a veľtrhy ako súčasť komunikačného mixu

  1. Title Výstavy a veľtrhy ako súčasť komunikačného mixu
    Author infoJúlia Lipianska
    Author Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document IBC. International business cooperation : časopis pre podnikateľov. Roč. 7, č. 4-5 (1996), s. 34. - Bratislava : INFORMEX, 1996
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti
    Keywords výstavy * veľtrhy * pojmy * reklama * marketing * komunikácia * podnikanie medzinárodné * konkurencieschopnosť
    AnnotationDefinovanie základných pojmov: veľtrhy a výstavy. Typické znaky výstav a veľtrhov. Význam marketingovej komunikácie. Funkcie veľtrhov a výstav (ekonomická, spoločenská, informačná, kontraktačná, propagačná, výskumná).
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1996: 2-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.