Number of the records: 1  

Hlava je hlava(ní)

  1. Title Hlava je hlava(ní)
    Source document Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. Č. 10 (1996), s. 28. - Praha : Strategie, 1996. ISSN 1210-3756
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * agentúry * Impress management * kampane reklamné * práca s verejnosťou * predaj
    AnnotationPostup reklamnej kampane agentúry Impress management. Hlavné cieľové skupiny. Nástroje propagačnej kampane: reklama, publicita, osobný predaj. Realizácia kampane.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1996: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.