Number of the records: 1
Matica trhovej orientácie firmy
Title Matica trhovej orientácie firmy Author info J. Ďaďo Author Ďaďo J. Source document Moderní řízení : měsíčník pro vrcholový a střední management, lektory, personalisty i podnikatele. Roč. 31, č. 11 (1996), s. 36-37. - Praha : Economia, 1996. ISSN 0026-8720 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords firmy * stratégia podniková * konkurencia * zákazníci * trh * výrobky nové * organizácia podniku * matice Annotation Miera trhovej orientácie firmy v desaťstupňovej škále (hodnota H 1 až 10). Jednotlivé body hodnotenia miery trhovej orientácie firmy. Výsledkom analýzy firmy by mala byť matica, v ktorej si firma nájde svoju pozíciu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1996: 7-12
article
Number of the records: 1