Number of the records: 1  

Matica trhovej orientácie firmy

  1. Title Matica trhovej orientácie firmy
    Author infoJ. Ďaďo
    Author Ďaďo J.
    Source document Moderní řízení : měsíčník pro vrcholový a střední management, lektory, personalisty i podnikatele. Roč. 31, č. 11 (1996), s. 36-37. - Praha : Economia, 1996. ISSN 0026-8720
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords firmy * stratégia podniková * konkurencia * zákazníci * trh * výrobky nové * organizácia podniku * matice
    AnnotationMiera trhovej orientácie firmy v desaťstupňovej škále (hodnota H 1 až 10). Jednotlivé body hodnotenia miery trhovej orientácie firmy. Výsledkom analýzy firmy by mala byť matica, v ktorej si firma nájde svoju pozíciu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1996: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.