Number of the records: 1  

Banky si budujú imidž najmä propagovaním produktov a služieb

  1. Title Banky si budujú imidž najmä propagovaním produktov a služieb
    Author infoM. Podstupka, B. Žiačiková
    Author Podstupka M.
    Co-authors Žiačiková B.
    Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 6, č. 27 (3. júla 1996). - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Keywords Slovensko * banky * reklama * propagácia * výdavky * prieskum spotrebiteľský * Poľnobanka, a.s. Bratislava * Komerční banka, a.s. Bratislava * Ľudová banka, a.s. Bratislava * Istrobanka, a.s. Bratislava * Poštová banka, a.s. Bratislava * VÚB, a.s. Bratislava * 1994 * 1995 * 1996
    AnnotationCharakteristika propagácie produktov a služieb niektorých bánk: Poľnobanka, a.s. Bratislava, Komerční banka, a.s. Bratislava, Ľudová banka, a. s. Bratislava, Istrobanka, a.s. Bratislava, Poštová banka, a.s. Bratislava a VÚB, a.s. Bratislava. Spontánna znalosť bánk a ich reklamy. Výdavky bánk na reklamu v médiách v r. 1994, 1995 a v januári - máji 1996.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1996: 21-40

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.