Number of the records: 1  

Klienti v popredí záujmu bánk

  1. Title Klienti v popredí záujmu bánk : Zásady segmentácie bankových klientov
    Author infoJ. Antalová
    Author Antalová J.
    Source document BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 4, č. 7 (Júl 1996), s. 12. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 1996. ISSN 1335-0900
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Keywords banky * zákazníci * osoby fyzické * osoby právnické * trh * konkurencia * klienti
    AnnotationSilné konkurenčné prostredie na bankovom trhu si vyžaduje cieľavedomejšie metódy na získanie a udržanie klienta. V bankovej praxi sa klienti najčastejšie členia na fyzické a právnické osoby. Segmentácia fyzických osôb: 1. konzervatívni klienti, 2. nároční klienti, 3. pohodlní klienti, 4. skromní klienti, 5. kritickí a sporiví klienti. Novším kritériom je vzťah klientov k samoobsluhe v bankových službách, často uplatňovaným kritériom je profesia, osobitnú skupinu klientov tvoria študenti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches1996: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.