Number of the records: 1  

Možnosti počítačovej integrácie obchodných činností

  1. Title Možnosti počítačovej integrácie obchodných činností
    Author infoMiroslav Mariaš
    Author Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 25, č. 2 (1996), s. 177-184. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1996. ISBN 0323-262X. ISSN 0323-262X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * technológie informačné * technológie komunikačné * systémy informačné manažérske * systémy informačné marketingové * inteligencia umelá * infraštruktúra
    AnnotationPrepojenie informácií o obchodných činnostiach s informáciami z priestoru vzniku produktu i priestoru spotreby produktu. CAB-počítačová podpora obchodu, CIB-počítačom integrovaný obchod. Predvídanie správania sa zákazníka. Matematická analýza obchodných činností. Pôsobnosť manažérskeho a marketingového informačného systému (MIS, MAIS).
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1996: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.