Number of the records: 1  

Devätnásť stupňov k úspechu. Produkt a konkurencia

  1. Title Devätnásť stupňov k úspechu. Produkt a konkurencia
    Author infoV. Švač
    Author Švač V.
    Source document Ekonomický a právny poradca podnikateľa. Č. 9 (1996), s. 101-104. - Žilina : Poradca podnikateľa, 1996. ISSN 1335-0714
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords podnikanie v zahraničí * podnikanie obchodné * trh vnútorný * konkurencia * vývoz * prieskum trhu
    AnnotationPraktické rady podnikateľom pri podnikaní so zahraničím. Testovanie domáceho trhu. Produkt v domácej konkurencii. Produkt a trh. Prispôsobenie produktu tej-ktorej krajine. Malý test na overenie si možností exportovateľnosti produktu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1996: 7-15

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.