Number of the records: 1  

Plánovanie v reklame a marketingu: dva modely, ktoré hýbu dnešným svetom

  1. Title Plánovanie v reklame a marketingu: dva modely, ktoré hýbu dnešným svetom
    Author infoM. Lechnický
    Author Lechnický Milan
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 7 (Júl 1996), s. 16. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords reklama * marketing * marketing mix * plánovanie * podnikanie
    AnnotationPlánovanie v reklame - inside-out plánovanie. Kaskádový prístup v inside-out plánovaní. Vytvorenie marketingového mixu. Plánovací proces.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1996: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.