Number of the records: 1  

Je prezentácia v reklame zbytočnosťou, alebo zdrojom istoty v rozhodovaní zadávateľa?

  1. Title Je prezentácia v reklame zbytočnosťou, alebo zdrojom istoty v rozhodovaní zadávateľa?
    Author infoM. Lechnický
    Author Lechnický Milan
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 4 (Apríl 1996), s. 19. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords marketing * reklama * predaj * podnikanie
    AnnotationZákladné formy predaja: míting a prezentácia. Posúdenie návrhu reklamnej kampane. Základné podmienky prezentácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1996: 1-2, 4-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.