Number of the records: 1  

Marketing územia ako súčasť municipálnej a regionálnej politiky

  1. Title Marketing územia ako súčasť municipálnej a regionálnej politiky
    Author infoA. Vaňová
    Author Vaňová A.
    Source document Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 44, č. 7-8 (1996), s. 529-543. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1996. ISSN 0013-3035
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing územia * regióny * politika regionálna * pojmy * správa verejná * štát * regióny * okresy * mestá * obce * nástroje marketingové * marketing regionálny
    AnnotationPojem - marketing územia - v celej šírke zahŕňa problematiku aplikácie marketingu v územných celkoch (kontinent, štát, región, okres, mesto, obec). Proces marketingu územia: situačná analýza, fáza tvorby stratégie, fáza realizácie, fáza kontroly. Nástroje marketingu územia: produkt (územie), cena, dostupnosť územia, komunikácia (verejná správa), nástroje marketingovej komunikácie, ľudský faktor.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1996: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.