Number of the records: 1  

Vztah marketingových studií k marketingovým případovým studiím

  1. Title Vztah marketingových studií k marketingovým případovým studiím
    Author infoAlois Glogar
    Author Glogar Alois
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 7, č. 4 (1996), s. 9-10. - Praha : Česká marketingová společnost, 1996. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords Česko * marketing * štúdie prípadové
    AnnotationRozdiely medzi marketingovými a prípadovými štúdiami. Ciele a celková charakteristika marketingových štúdií. Základný cieľ a vymedzenie prípadových štúdií. Vzťah marketingových a prípadových štúdií a reality.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1996: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.