Number of the records: 1  

Deti a preferencia značiek produktov na základe reklamy

  1. Title Deti a preferencia značiek produktov na základe reklamy
    Author infoE. Hradická
    Author Hradická E.
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 11 (November 1996), s. 22-23. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * väzba spätná * výskum trhu * deti * nápoje nealkoholické * potraviny
    AnnotationReklamné výpovede detí týkajúce sa záujmu o televízne reklamy. Účinnosť reklamy podľa druhov produktov: čokoláda a čokoládové tyčinky, mlieko, mliečne výrobky, keksy, žuvačky, nealkoholické nápoje.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1996: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.