Number of the records: 1
Deti a preferencia značiek produktov na základe reklamy
Title Deti a preferencia značiek produktov na základe reklamy Author info E. Hradická Author Hradická E. Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 11 (November 1996), s. 22-23. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * väzba spätná * výskum trhu * deti * nápoje nealkoholické * potraviny Annotation Reklamné výpovede detí týkajúce sa záujmu o televízne reklamy. Účinnosť reklamy podľa druhov produktov: čokoláda a čokoládové tyčinky, mlieko, mliečne výrobky, keksy, žuvačky, nealkoholické nápoje. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1996: 7-12
article
Number of the records: 1