Number of the records: 1  

Imidžová reklamná kampaň: kampaň, ktorá nepredáva tovar, ale značku

  1. Title Imidžová reklamná kampaň: kampaň, ktorá nepredáva tovar, ale značku
    Author infoMartin Kasarda
    Author Kasarda Martin
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 11 (November 1996), s. 38-39. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * imidž * kampane reklamné * médiá * meno obchodné
    AnnotationVymedzenie pojmu imidžová reklama a jej význam v podnikaní. Vytváranie dobrého mena firmy. Využitie sviatkov v reklamnej kampani. Médiá ako nosič informácií o imidžovej kampani. Vizuálna koncepcia kampane. Kombinácia imidžovej reklamy s produktovou. Spojené kampane, ktoré pri prezentácii podniku súčasne prezentujú aj meno inej spoločnosti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1996: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.