Number of the records: 1  

Marketingová komunikácia - predpoklad úspešnosti na trhu

  1. Title Marketingová komunikácia - predpoklad úspešnosti na trhu
    Author infoHelena Labská
    Author Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentInformačný bulletin výrobného družstevníctva. Roč. 4, č. 9 (1994), s. 5-14
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia * distribúcia * reklama
    AnnotationCharakteristika marketingovej komunikácie. Nástroje komunikácie. Základná charakteristika promotion. Metódy a proces komunikácie. Štyri metódy: 1. reklama, 2. podpora predaja, 3. osobný predaj, 4. public relations. Postavenie a stratégia promotion v distribučnom systéme.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.