Number of the records: 1  

Software pro marketing

  1. Title Software pro marketing
    Author infoJ. Jelínek
    Author Jelínek J.
    Source documentMarketing. Roč. 5, č. 2 (1994), s. 10-14
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * softvér * komunikácia * zákazníci * informácie obchodno-ekonomické * báza dát * moduly
    AnnotationZákladom relačného marketingu je zaznamenávanie všetkých kontaktov a vzťahov a ich sústavné vyhodnocovanie. Starostlivosť o zákazníka - účinná stratégia riadenia. Marketing Manager - softwarový nástroj, databázová koncepcia integrujúca marketingové a predajné činnosti firmy. Organizačné aspekty bázy dát: model bázy dát, programovací jazyk, interná štruktúra, užívateľské rozhranie. Celková štruktúra, funkcie jednotlivých úrovní, prídavné moduly.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.