Number of the records: 1  

Funkcie komunikačných médií na spotrebiteľskom trhu

  1. Title Funkcie komunikačných médií na spotrebiteľskom trhu
    Author infoHelena Labská
    Author Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentEkonomický časopis = Journal of economics. Roč. 42, č. 7-8 (1994), s. 583-594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords komunikácia masová * trh kupujúceho * nákup * televízia * obchod zásielkový * komunikácia * spotrebitelia * zákazníci * maloobchod * marketing
    AnnotationMédiá elektronickej komunikácie - ich využívanie v rámci marketingovej stratégie podnikov. Nákup cez obrazovku (Screen Shopping) - ponuka tovaru sa v maximálnej miere približuje k spotrebiteľovi. Vývojové faktory využitia elektronickej komunikácie. Možnosti využitia pre maloobchod. Problémové oblasti aplikácie.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.